2018. július 30., hétfő


Звіт директора
Гетенської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів з угорською мовою навчання
Берегівської райради Закарпатської області
Товт Тібора Йосиповича
      про основні напрямки та підсумки діяльності школи  за 2017/2018 н.р.
    
 Гетенська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів є комунальною власністю Берегівської районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти  Берегівської  РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1961 році. На земельну ділянку є державний земельний акт, що унеможливлює відбір землі на користь будь-кого.
      Комплексний аналіз освітньо-виховної роботи навчального закладу та вироблення рекомендацій ефективного її розвитку сприяє модернізації сучасної національної моделі освіти та виховання. Тільки в такий спосіб можна врахувати проблеми освіти та шляхи їх реалізації.
       В школі наявні та ведуться у відповідності до вимог:
 - книга обліку руху учнів;
 - класні журнали 1 -9 класів;
 - особові справи учнів.
      У 2017/18 навчальному році у школі навчалось 55 учнів, у 2016/17 навчальному – 52 учнів; у 2015/2016 навчальному році – 50учнів, а у 2018/19 навчальному році в школі навчатиметься 56 учнів. Чисельність учнів школи зростатиме й надалі
       Школою організовано індивідуальне навчання для 1 учня, індивідуальне групове навчання для 8 учнів.
       Забезпечується стовідсоткове здобуття загальної середньої освіти випускниками школи. Випускники, як і в попередні роки, продовжують навчання в середніх навчальних закладах.
       Учні школи беруть активну участь у конкурсах та спортивних змаганнях, які проводяться за сприяння відділу освіти: літературних та художніх конкурсах, спортивні команди школи гідно виступили на кущових та районних етапах спортивних змагань і спартакіад.
      Традиційно навчальний рік завершується складанням випускними класами І та ІІ ступеня державної підсумкової атестації. За курс початкової освіти учні складають ДПА з української мови, математики. Учні 9 класу складали державну підсумкову атестацію з таких предметів: українська мова, математика, правознавство. Аналіз результатів державної підсумкової атестації за курс початкової та базової загальної середньої освіти свідчить про незначне відхилення між річним оцінюванням та результатами ДПА, а педагогічному колективу в наступному році необхідно забезпечити зростання якісного показника навчальних досягнень учнів.
      В школі на належному рівні організована методична робота з педагогічними кадрами. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працює над проблемою «Створення оптимальних умов для реалізації ефективної системи методичної роботи, спрямованої на підвищення рівня творчої діяльності педагогічних працівників з метою забезпечення індивідуалізації та соціалізації освітнього процесу».
     До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Методична робота представлена індивідуальними та груповими формами. Індивідуальні форми методичної роботи представлені через самоосвіту вчителів за допомогою періодичних педагогічних видань, стажування молодих педагогів у досвідчених колег. Створено власну «школу молодого педагога» в рамках роботи якої вчителі з педагогічним стажем до 3-х років можуть отримати методичну допомогу своїх колег. Колективні методи організації методичної роботи зорганізовані через роботу постійно діючих методичних об'єднань:
 - вчителів освітніх галузей: математика, природознавство, технології, здоров’я і фізична культура;
- вчителів освітніх галузей: мови та література, суспільствознавство, мистецтво;
- вчителів початкових класів.
     Організовано також роботу методичного об`єднання класних керівників. Всі вчителі школи беруть участь у роботі районних методичних об'єднань вчителів-предметників.
     Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектнорефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.
       Дирекцією школи надаються індивідуальні консультації для вчителів за наслідками відвіданих уроків з метою покращення якості навчально-виховного процесу.
      Щороку проводиться аукціон педагогічних ідей, на якому вчителі, що атестуються, представляють свої педагогічні знахідки та методичний фестиваль з метою пропаганди передового педагогічного досвіду та освітніх інновацій.
     Своєрідною формою методичної роботи в школі є педагогічна рада. В поточному навчальному році проведено 6 засідань педагогічної ради на яких розглядались питання методичного та загально педагогічного характеру
Школа в повній мірі забезпечена педагогічними кадрами. Навчально-виховний процес здійснюється 15 педагогічними працівниками, з них:
- спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії - 5;
 - спеціалісти першої кваліфікаційної категорії - 1;
 - спеціалісти другої кваліфікаційної категорії - 1;
 - молодші спеціалісти -8;
       У 2017/2018 навчальному році атестовано 3 педпрацівника на відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».
      Адміністрація школи докладає максимум зусиль для якісної розстановки педкадрів, всі вчителі, що викладають предмети не за фахом пройшли курси підвищення кваліфікації з предметів інваріантної частини.
       Створено резерв керівних кадрів в кількості 2 чоловік (13% від загальної чисельності колективу).
      Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.
      Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на належному рівні.
        Важливу роль в навчально-виховному процесі повинна відігравати шкільна бібліотека. Учні школи забезпечені підручниками на 95% завдяки налагодженню відділом освіти обміном літературою між шкільними бібліотеками району. Здійснюються різноманітні заходи з популяризації літератури для забезпечення інформаційних потреб учнів
      Головними напрямками виховної роботи школи є: національнопатріотичне, художньо – естетичне, правове та превентивне, трудове, формування здорового способу життя, екологічне виховання.
      У виховній роботі використовується різні форми робити з учнівським колективом.
      Велику увагу при проведенні виховних заходів приділяється національну-патріотичному вихованню учнів. З цією метою проводились тематичні уроки, години спілкування, перегляд фільмів, а саме: «Вшанування пам`яті жертв Голодомору 32-33рр.», «Біль Чорнобиля з роками не зникає», «Герої для нас приклад» (до дня свободи та гідності), перегляд фільму «Революція гідності. Майдан».
     Запорукою ефективності виховного процесу є поєднання системи принципів національно-патріотичного виховання, формування духовної, зрілої особистості, яка забезпечує досягнення відповідних результатів – міцно засвоєних загальнолюдських і національних цінностей.
     Активними були учні під час  проведення таких предметних тижнів: української писемності та мови, правових знань, Шевченкіани, біології, основ здоров’я та безпеки життєдіяльності.
     Підсумовуючи виховну роботу в школі потрібно відзначити, що всі вихованці школи протягом навчального року були задіяні в різноманітних виховних заходах.
      На базі школи діють 3 гуртки. Саме завдяки гуртковій роботі вдається забезпечити творчий розвиток учнів школи. Скорочення кількості гуртків негативно вплинуло на охоплення учнів школи в позанавчальній діяльності та не забезпечує всебічного розвитку особистості.
      Правове виховання в  школі здійснюється на основі Конституції України, Закону України «Про освіту», Програми правової освіти населення України, Сімейного кодексу України, Конвенції про права дитини, Декларації прав дитини, Загальної декларації прав дитини.
      У зв`язку з використанням учнями школи різноманітних соціальних мереж було проведено ряд просвітницьких заходів на безпечне користування Інтернетом. Проводиться щоденний облік відвідування учнів, які стоять на внутрішньо шкільному обліку. Учні залучені до позаурочної діяльності.
       У відповідності до вимог законодавства в галузі освіти організовано гаряче  харчування учнів 1-4 класів за рахунок коштів державного бюджету та коштів районного бюджету та батьків. Налагоджено роботу групи продовженого дня.
      Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. Контроль за станом викладання навчальних предметів утруднюється відсутністю заступника директора з навчальновиховної роботи.
      В наступному навчальному році школа працюватиме над такими завданнями: реалізація в першому класі з 1 вересня 2018 року Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”;  організація освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу;  створення освітнього середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника освітнього процесу на засадах особистісно зорієнтованої освіти;  створення умов для покращення якості надання освітніх послуг кожній дитині, у тому числі дітям з обмеженими можливостями;  органічним поєднанням навчання й виховання з метою забезпечення самореалізації, самоствердження учня; створення сприятливого середовища для підвищення фахового рівня та самоосвіти педагогічних працівників.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése